Brev:
Spinatshot dagligt?
2. december 2014
Alder:
13 mdr.
Spinatshot dagligt?
Kære Helen.
Jeg skriver til dig i forbindelse med en længere syge-omgang, vi har haft med vores lille datter på lidt over 13 mdr.
Som reaktion på dette, overvejer vi at tilbyde hende en lille sundhedsshot af en energi-spinatjuice, som min mand og jeg drikker daglig - eller ihvertfald de fem hverdage på ugen. Juicen indeholder agurk, selleri, æble, ingefær og spinat.
Mit spørgsmål er så om vores lille datter ift. Spinatindtag må drikke en lille shot af denne juice hver dag - eller ihvertfald fem ud af ugens syv? Jeg kan ikke rigtige blive klog på, hvornår de må få større mængder spinat og i hvilket omfang... Kan du hjælpe mig?
De bedste hilsner, og God jul til dig og dine kære, fra
Nanna